BEERWARE.NL STAAT VOOR JE KLAAR.
KLANTENSERVICE.

NIEUWSGIERIG?

GET IN TOUCH.

BEERWARE is op het moment in de start-up fase. Heb je vragen, tips, opmerkingen en/of interesse in ons product? Neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen er voor zorgen dat er altijd een biertje koud staat!

CONTACTGEGEVENS

Contact opnemen kan via onderstaande gegevens. Liever het formulier invullen? Geen probleem. Wij proberen aanvragen binnen 24 uur te behandelen.

Algemeen: info@beerware.nl
Inkoop: inkoop@beerware.nl

Bellen (of klik hier voor WhatsApp!).
+31 (0)6 812 68 372+31 (0)6 819 42 146

Bezoekadres (op afspraak).
CIC | Stationsplein 45, Rotterdam

Postadres.
Strindbergzijde 12, Zoetermeer

CONTACTFORMULIER

Stuur ons een mailtje:

F.A.Q

Veelgestelde vragen:
Krijg ik elke maand een pakket?

Elke maand ontvang je een pakket. Dit is zolang je abonnement loopt. Wil je liever een eenmalige aankoop? Kies dan voor de proef beer.

Hoelang duurt een abonnement?

Bij ons kan je abonnementen afsluiten. Je kunt kiezen tussen betalen per maand, per drie maanden of per zes maanden. Na het aflopen van het betaalde termijn zullen wij het abonnement niet automatisch verlengen. Wij zullen wel ruim op tijd aangeven dat het einde van het abonnement in zicht is zodat je genoeg tijd hebt om te verlengen.

Ik wil liever een eenmalig pakket, kan dit?

Ja dat kan. Je bent niet verplicht om een abonnement af te sluiten. Neem een kijkje bij onze proef beer. Dit is hetzelfde pakket als de abonnementen alleen dan zonder abonnement.

Het bier is niet lekker. Kan ik mijn geld terugvragen?

Dit kan helaas niet. Onze bieren zijn door onze eigen fijnproevers geselecteerd. Er kan variatie in het bierpakket zitten. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een biertje niet lekker vindt. Dit vinden wij ook erg vervelend. Laat je ons even weten welk biertje je niet lekker vond? Wij waarderen de input en zullen er voor zorgen dat onze pakketten er alleen lekkerder van worden.

Kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je abonnement is iedere dag opzegbaar. Mocht je het abonnement opzeggen maken we de periode af waarvoor betaald is en daarna moeten we het bier helaas zelf maar opdrinken ;). Laat je het ons wel even weten als je niet tevreden bent?

Wat voor speciaalbier zit er in het pakket?

Dit is een verrassing. Echter kan je wel aangeven of je liever licht, donker of een mix tussen beide biersoorten wil. Het enige dat wij alvast verklappen is dat het exclusieve bieren zijn!

Ik wil mijn bieren graag in het pakket terug zien.

Dit is mogelijk! Wij vinden het erg leuk om met brouwerijen in contact te komen. Unieke speciaal bieren brengen wij graag in de picture. Neem je even contact met ons op?

Wat is de levertijd van een bierpakket?

Wij hebben altijd een extra voorraad. Bierpakketten zullen wij binnen 3 werkdagen leveren. Wil je zeker zijn dat je het pakket op tijd binnen krijgt? Neem dan even contact met ons op.

Ik ben niet thuis op de bezorgdag, wat nu?

Vervelend. Geen ramp. De bezorgdienst zal het pakket hoogst waarschijnlijk bij de buren afleveren zodat jij als je thuis bent alsnog kunt genieten van je bieren.

Zijn mijn gegevens beveiligd?

Ja. Wij hechten veel waarden aan privacy. Wij garanderen je dat wij je gegevens veilig en versleuteld opslaan in de BEERWARE database. Wij zullen deze gegevens alleen gebruiken om je beleving nog meer te verbeteren.

INSTAGRAM

Volg ons op Instagram!
https://www.instagram.com/p/Bpg_sK9CCBD/https://www.instagram.com/p/BpWUOpaCZMc/https://www.instagram.com/p/BpTqvlDCryp/https://www.instagram.com/p/BovtGU6ifZB/https://www.instagram.com/p/BoeKcxoieo8/https://www.instagram.com/p/BoZD_RGiwF5/https://www.instagram.com/p/BoMAiDOiLQX/https://www.instagram.com/p/Bn8AqTKCsvl/https://www.instagram.com/p/Bn6idEXi2VK/