Klantenservice
Beerware staat voor je klaar.
Veel gestelde vragen
Bestelllingen en verzending
Op werkdagen voor 19:00 besteld = binnen 24 uur verzonden!
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we onze belofte nakomen. Soms kan het voorkomen dat een pakket vertraging heeft bij PostNL. Heb je hoge urgentie? Stuur ons dan even een berichtje, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!
Op werkdagen voor 14:00 besteld = morgen in huis!
We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we onze belofte nakomen. Soms kan het voorkomen dat een pakket vertraging heeft bij PostNL. Heb je hoge urgentie? Stuur ons dan even een berichtje, dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen!
Wij kunnen tot 24 longneck flessen in één pakket stoppen. Als er meer dan 24 bieren worden bestelt of er bieren tussen zitten met een ander type fles is er kans dat het in twee pakketten wordt verstuurd.
Wij proberen altijd om een track & trace code te mailen zodra de bestelling verzonden wordt. Hiervoor is het wel belangrijk dat het juiste emailadres wordt ingevoerd tijdens het plaatsen van de bestelling.
In sommige gevallen komt het nog wel eens voor dat de mail met de track & trace code niet juist aankomt. Wil je toch heel graag weten waar je pakket is? Neem dan contact op met ons.
Op dit moment versturen wij standaard naar Nederland en België. Voor beide landen geldt dat vanaf een orderwaarde van €50 of hoger de verzending gratis is.
Het is ook mogelijk om een bestelling te verzenden naar Duitsland of het Verenigd Koninkrijk. Neem hiervoor contact op met ons.
Onze orders worden overgedragen aan PostNL. Ze zullen dan ook met de reguliere pakketpost worden bezorgd.
Wij begrijpen dat dit heel vervelend is. Maar het is geen ramp. De bezorgdienst zal het pakket hoogst waarschijnlijk bij de buren afleveren zodat jij als je thuis bent alsnog kunt genieten van je bieren.
Indien het niet mogelijk is om het pakket bij de buren te leveren, zal deze bij een PostNL locatie in de buurt worden achter gelaten.
In je winkelmand of tijdens het afrekenen heb je de kans om je kortingscode in te voeren.
Alles wat je wilt weten
Abonnementen
Wij versturen iedere maand een pakket, zo lang je abonnement loopt. Het enigste verschil in de abonnementen is om de hoeveel maanden je wilt betalen.
Je kunt op elk moment je abonnement stopzetten door in te loggen op je account. Hier kun je met één druk op de knop je abonnement annuleren. De volgende dag is je abonnement meteen gestopt.
Dit heb je zelf helemaal in de hand. Je kunt het abonnement zelf stopzetten wanneer jij wilt. Als je ervoor kiest om per jaar te betalen gaan de pakketten wel door totdat je alle 12 pakketten hebt ontvangen. Daarna zal het abonnement pas echt stoppen.
Iedere maand kiezen wij een nieuwe brouwerij waar wij jou kennis mee willen laten maken. Wij proberen er op te letten dat de brouwerij een klein beetje breed gaat qua stijlen. Op die manier zit je niet 6 IPA’s te drinken. Soms komt het voor dat een brouwerij maar 4 bieren heeft. Dan vullen wij het aan met andere bieren die wij ook erg tof vonden.
Nee dit is niet nodig. De eerste keer zul je zelf moeten betalen via iDeal, daarna wordt het automatisch afgeschreven zodra het weer tijd is voor een nieuwe maand!
Iedere maand zitten er in ieder geval 6 verschillende bieren in het pakket. Dit kunnen de beren garanderen. Als je er voor kiest om 12 bieren te nemen is er kans om 6×2 bieren te ontvangen.
Dit kan helaas niet. Er zit variatie in het bierpakket zitten. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een bier niet lekker vindt. Wij vinden zelf ook niet elk bier lekker. Laat je ons weten welk biertje je niet lekker vond? Wij waarderen de input en zullen proberen om de pakketten alleen maar lekkerder te maken.
Mocht er nou echt iets niet kloppen aan de smaak, wat zelden voorkomt, neem dan contact met ons op. Misschien is er iets fout gegaan met de batch tijdens het brouwen.