LEVERING.

Als je bestelling voor 18.00 is geplaatst, streven we ernaar deze binnen de volgende 48 uur te bezorgen. Deze 48 uur gaan in zodra de klok 18.00 slaat op de dag dat de bestelling is geplaatst. Op zondag en maandag vindt er geen bezorging plaats en kan je je bestelling pas op dinsdag verwachten. Zodra je bestelling is verwerkt kun je een Track & Trace code van PostNL verwachten. Via deze Track & Trace code kun jij de verwachte levertijd zien en eventueel aanpassen. Helaas kunnen wij niet altijd garanderen dat PostNL op de aangegeven tijd de bestelling komt leveren.

Voor de bezorging van je bestelling kunnen kosten in rekening gebracht worden. Deze kosten zijn afhankelijk van het aantal bieren dat in de bestelling worden geplaatst. Beerware brengt voor bestellingen van minder dan 6 flessen en/of blikken een vast bedrag van € 3,95 in rekening. Bij bestellingen van 6 bieren of meer, is de bezorging gratis. De bezorgkosten worden ook weergegeven tijdens het bestelproces op de website en in de bevestigingsmail van de bestelling.

Je bestelling zal worden afgeleverd door PostNL. Op de dag dat PostNL het pakket van Beerware overneemt ontvang jij in de mail een Track & Trace code waarmee jij het pakket kan volgen en de bezorgtijd kan aanpassen.

Beerware wil en mag geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. We hebben in de bestelprocedure verschillende leeftijdscontroles ingebouwd. Om te zorgen dat onze producten aan een meerderjarige worden overhandigd (en daarmee in lijn met wet- en regelgeving wordt gehandeld), kan de bezorger naar de leeftijd informeren en om legitimatie vragen.
Als er niemand thuis is, of indien er geen meerderjarige persoon de producten in ontvangst kan nemen, zal de bezorger het pakket mee terugnemen en een PostNL kaart bij je in de brievenbus doen. Daarop staat aangegeven of we je pakket eventueel bij je buren hebben kunnen afgeven. Als dat niet het geval is, dan kun je met behulp van je postcode en de bezorgcode op de PostNL kaart op de PostNL website één van de volgende bezorgmogelijkheden kiezen:

  • Je kunt een PostNL afgeefpunt kiezen zodat je het pakket daar kunt afhalen. Wanneer het pakket daar is aangekomen ontvang je een e-mail.
  • Je pakket bij de buren laten bezorgen. Tip: informeer bij je buren of zij thuis zijn en geen bezwaar hebben tegen het aannemen van je bestelling.
  • Je pakket op een andere dag en tijdstip laten bezorgen dan aangegeven op de PostNL kaart van de bezorger. Je kunt dit online regelen op de PostNL website. Dit kan overdag of in de avond op werkdagen, of overdag op zaterdag. Na de vierde bezorgpoging wordt je pakket naar Beerware teruggestuurd. Beerware zal dan contact met je opnemen om te bepalen of, en zo ja, hoe de levering afgehandeld moet worden en de mogelijke extra bezorgkosten.

De hierboven genoemde leeftijdscheck geldt ook voor de ander bezorg- en ophaalmogelijkheden.

Wij leveren onze producten van de Nederlandse webshop in Nederland en België.

RETOURNEREN.

Wanneer je van je aankoop af wilt zien met of zonder reden, dien je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de producten aan ons te laten weten.

Het heeft onze voorkeur dat je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice op 06 – 819 42 146 (tussen 8.00 uur en 21.00 uur) of dat je ons een bericht stuurt via info@beerware.nl. We verzoeken je om altijd het bestelnummer te vermelden. Dat bestelnummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling.

Om de producten vervolgens terug te sturen vragen we je indien mogelijk gebruik te maken van de retourportal van PostNL. Je kunt hier het dichtstbijzijnd PostNL afgeef punt zoeken. Hier kun je het pakket terug sturen naar ons retouradres: Markt 30, 4503 AH Groede. Het retour wordt door het personeel van het afgeef punt geprint en op de doos geplakt. LET OP: zorg wel altijd dat je het bestelnummer vermeld ergens op de doos of in het pakket zelf. Voor vragen of hulp bij het retourneren van je bestelling kun je terecht bij onze klantenservice via het telefoonnummer 06 – 819 42 146 (tussen 8.00 uur en 21.00 uur). De producten dien je binnen 14 dagen na je bericht van annulering van de aankoop terug te sturen.

We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending via PostNL komen voor onze rekening tot een maximaal bedrag van €4,95.

Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.

We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.

Je winkelwagentje is leeg.