LEVERING
We proberen alle bestellingen binnen 24 uur te verzenden. Op zondag en maandag vindt er geen bezorging plaats en kan je je bestelling pas op dinsdag verwachten. Wij streven ernaar het gekozen levertijdstip te halen, maar we kunnen dit helaas niet garanderen.
Voor de bezorging van je bestelling kunnen kosten in rekening gebracht worden. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte van je bestelling. Beerware brengt voor bestellingen t.w.v. minder dan €50 na aftrek van eventuele kortingen een vast bedrag van € 6,75 in rekening. Bij bestellingen daarboven is de bezorging gratis. De bezorgkosten worden ook weergegeven tijdens het bestelproces op de website en in de bevestigingsmail van de bestelling.
Je bestelling zal vervolgens worden afgeleverd door PostNL. Zodra je pakket is afgegeven bij PostNL ontvang jij een Track & Trace link in je mail waarin je kan kijken waar het pakket zich bevindt.
Beerware wil en mag geen alcohol verkopen en leveren aan personen onder de 18 jaar. We hebben in de bestelprocedure verschillende leeftijdscontroles ingebouwd. Om te zorgen dat onze producten aan een meerderjarige worden overhandigd (en daarmee in lijn met wet- en regelgeving wordt gehandeld), kan de bezorger naar de leeftijd informeren en om legitimatie vragen.
Als er niemand thuis is, of indien er geen meerderjarige persoon de producten in ontvangst kan nemen, zal de bezorger het pakket mee terugnemen en een PostNL kaart bij je in de brievenbus doen. Daarop staat aangegeven of we je pakket eventueel bij je buren hebben kunnen afgeven.
De hierboven genoemde leeftijdscheck geldt ook voor de ander bezorg- en ophaalmogelijkheden.
Wij leveren onze producten van de Nederlandse webshop in Nederland, België en Luxemburg.
RETOURNEREN
Wanneer je van je aankoop af wilt zien met of zonder reden, dien je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de producten aan ons te laten weten.
Het heeft onze voorkeur dat je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice op +31 6 25 44 2801 (tussen 9.00 uur en 17.00 uur) of dat je ons een bericht stuurt via info@beerware.nl. We verzoeken je om altijd het bestelnummer te vermelden. Dat bestelnummer staat vermeld in de bevestigingsmail van je bestelling.
Om de producten vervolgens terug te sturen vragen we je indien mogelijk gebruik te maken van PostNL retourservice. Het retour label dien je te printen en op het pakket te plakken. Je kunt het pakket dan afgeven bij een PostNL Servicepunt bij jou in de buurt. De producten dien je binnen 14 dagen na je bericht van annulering van de aankoop terug te sturen.
We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending via PostNL komen voor onze rekening.
Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.
We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.